Alpha Lipid Lifeline adalah pemakanan semulajadi yg memang amat berkhasiat dan lengkap untuk keperluan seharian diet manusia. Ia dipasarkan sebagai “BREAKFAST DRINK FOR SMART PEOPLE“.

 

Bagaimana mengambilnya?

Cara pengambilannya ialah 1 1/2 scup dicampur dgn air sejuk dan digoncang dalam shaker. Goncang sehingga menyatu dan berbuih.

 

Bila perlu ambil Alpha Lipid?

Seelok-eloknya sewaktu perut kosong…biasanya dicadangkan minum selepas subuh sebagai minuman sarapan pagi (breakfast drink).

 

Pantang larang?

Tiada pantang larang jika anda ambil Alpha Lipid, kecuali JANGAN CAMPUR dgn AIR Panas.

Campur dgn air sejuk atau air mineral biasa.

 

Rasanya?

Jika dicampur dan digoncang elok ia akan mempunyai rasa seperti AIS KRIM vanila yg cair…sedap…tidak pahit pun.

 

Sama ke dgn susu biasa?

Tidak Sama…Kolostrum adalah susu awal lembu yg mula-mula keluar dari kelenjar susu ibu yg baru melahirkan anak.

 

Untuk siapa/peringkat umur?

Oleh kerana ia adalah semulajadi, Ia sesuai untuk semua peringkat umur dari ibu mengandung, bayi, kanak-kanak, orang dewasa hingga orang lanjut usia.

 

Saya makan ubat, boleh campur dgn Alpha Lipid?

Boleh…Alpha Lipid adalah bukan ubat, ianya makanan semulajadi seperti juga nasi, roti, susu dll. So ianya boleh dimakan bersama ubat-ubatan. Tiada tindakbalas antara kandunggan Alpha Lipid dengan ubat-ubatan.

 

Bagus ke Alpha Lipid ni?

Kalau tak bagus takkanlah produk ni kami jual dah berpuluh ribu tin setiap bulan… Alpha lipid bukan ubat, jadi ia tak akan overdose.. kita ambil 10 scoop pun selamat.. selamat seperti kita minum susu biasa..

 

Kat mana saya boleh dapatkan Alpha Lipid ni?

Untuk mereka yang berminat nak mencuba Alpha Lipid ini anda boleh hubungi Kak zura (019-3197976).. Anda boleh rasa sendiri kehebatan produk kesihatan ini..

Tak cuba tak tahu.. Dah cuba nak selalu..