BAGAIMANA DAPAT TURUNKAN BERAT BADAN 10KG DALAM MASA 6 MINGGU? SLIM DIET 2 JAWAPANNYA

Feb 14, 11 BAGAIMANA DAPAT TURUNKAN BERAT BADAN 10KG DALAM MASA 6 MINGGU? SLIM DIET 2 JAWAPANNYA

Salam buat semua pengguna SLIM DIET 2 dan juga kepada yang belum lagi mencuba…

BIla terbaca “TURUN BERAT BADAN 1-5KG DALAM MASA 1 MINGGU”… semua orang tak percaya, ni semua menipu atau cakap je untuk promosi..

Hari ini Kak zura akan terangkan bagaimana, bergantung kepada Slim diet ii sahaja bukan jawapannya.. tapi beberapa perkara perlu diambil kira juga..

APA YANG PERLU DILAKUKAN JIKA BETUL-BETUL NAK TURUNKAN BERAT BADAN 10KG DLM MASA 6 MINGGU

1. Beli 6 tin SD2

kenapa 6tin : Bila beli 6tin SD2 cukup2 supply untuk 6 minggu kerana kita perlu ambil 2 scoop 4xsehari. Juga bila 6tin ada kat depan mata, sudah pasti kita nak kena habiskan.. takkan nak simpan buat harta pulak dalam almari tuh.. Yang ada suami tuh, pasti taknak suami mengamuk tin sd2 berderet kat dapur.. kata nak kurus, tapi baru setin habis untuk sebulan mana nampak effek dia..

Lagi satu kalau beli 6tin, automatik jadi ahli dan layak untuk dapat bonus dlm 4%

2. Buat kajian atau perancangan menu-menu untuk di makan

Reason dia: Perancangan itu penting untuk membantu kita betul-betul ikut cara-cara untuk capai matlamat yang kita dah buat

Plannya adalah:

  • Target: turun 10kg — PENTING UNTUK KITA ADA MATLAMAT
  • Menu Diet – Saya buat menu untuk saya makan setiap hari dan letak kat peti ais..
  • Senaman – Buat aerobik ringan-ringan
  • Jadual pemakan – tulis dalam buku nota kecil untuk catat apa makanan karbo atau gula yang kita ambil

3. Pergi SHOPPING (barangan dapur)

Kak zura perlu sediakan makanan sendiri unutk pastikan kak zura ada cukup stok.. tak nak nanti rasa lapar order Pizza lah pulok.. macam mana nak turun kalau makan pizza..

macam-macam resepi boleh dicuba: http://slimdiet2.org/category/sdii/cadangan-makanan/

4. Senaman ringan selama 20min (min 3x seminggu)

Ramai yang bercerita, kalau buat senaman sikit boleh lagi cepat turun berat, kita pun akan lebih bertenaga..

Kak zura masih lagi guna video Jane fonda yang dadddy kak zura beli kat australia masa umur 16 tahun lagi. Dia bagi hadiah, pasal dia tahu kak zura memang rajin nak kuruskan badan. Dari kecik memang badan plum plum.. hehehehe… macam buah plum gitu.. gebbbuuu… Masa remaja tuh mula lah diet2.. tapi badan kak zura memang susah nak turun.. macam-macam cara dah cuba sebelum ini..

Memang best sangat.. light aerobik.. cuba rujuk link ini: http://www.youtube.com/watch?v=qPqdbSKLDMw&feature=related

5. Tetapkan matlamat dalam minda, “SAYA NAK TURUN BERAT BADAN dan NAK LANSING MACAM ERA FAZIRA”

Pengurusan berat badan bermula daripada minda yang positif serta keyakinan 100%

PASTI BOLEH!!!! Itu salah satu cara untuk berjaya..  MUDAH KAN??

ask me how?@ http://slimdiet2.org (019-3197976 @ hazurahb@gmail.com)

Related Posts with Thumbnails
1 Bintang2 Bintang3 Bintang4 Bintang5 Bintang (4 undian, purata: 2.00 daripada 5)
Loading ... Loading ...

3 Comments

  1. Name (required) /

    sd2 ni cuma ada perasa soya je ke, perasa lain x de ker..

  2. sd2 hanya perasa soya sahaja

  3. salam..kak nk tya..kalau sy ambik ngan kak punya dealer @ kelantan..nt kalau sy nk jual leh refer kak jugak ke? :)

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

:-[ (B) (^) (P) (@) (O) :-S ;-( (C) (&) :-$ (E) (~) (K) (I) (L) (8) :-O (T) (G) (F) :-( (H) :-) (*) :-D (N) (Y) :-P (U) (W) ;-) (D)