Disini saya akan terangkan perkara2 menarik mengenai program Slim Diet II (SD2).
Banyak orang akan mengatakan kalau nak diet / kurus mesti tidak makan. Sebenarnya salah 🙂
Kenapa salah? Kalau anda menjalani program diet SD2 ini, anda perlu makan untuk kurus. Susahkan nak percaya…
Pelbagai makanan anda boleh makan. Anda boleh makan daging, makan telur, makan sayur, cuma anda tidak boleh makan makanan yang berunsurkan karbohidrat, yang lain2… JAWAPANNYA BOLEH SANGAT2!!!

Anda sebenarnya perlu mengurangkan berat badan, kerana dengan kembali ke berat badan yang ideal, anda sebenarnya mengurangkan risiko terkena penyakit kardiovaskular (pembunuh nombor satu manusia), kolesterol anda akan pasti turun, kencing manis (diabetes) semakin baik dan lain2 manfaat yang banyak sekiranya anda mengekalkan berat badan yang ideal.

Satu saja formula yang ingin saya kongsikan dengan anda yang sedang dan akan mengikuti program slim diet 2 ini ialah, kalau bukan ayam, bukan daging, bukan ikan, bukan sayur, jangan makan!. Bestkan?! boleh turun berat badan tanpa berpantang makan benda-benda itu. Dan yang penting tidak perlu berlapar untuk kurus. Boleh turun 3-4 kg seminggu. Insya’Allah jika anda betul2 displin dalam program ini.

Dengan program SLIM DIET II (SD2) anda juga tak perlu untuk menghabiskan beribu-ribu ringgit di pusat slimming, dengan menjalani kaedah ini selama sebulan jikalau berdisplin anda dapat mengurangkan 10kg dalam masa sebulan dengan hanya mengamalkan produk SD2 ini. Sudah banyak testimoni yang di perolehi. Tunggu apa lagi? Kami sentiasa membantu anda.