Cara menggunakan SD2 dan pemakanan yang sesuai untuk di amalkan

Mar 31, 10 Cara menggunakan SD2 dan pemakanan yang sesuai untuk di amalkan

Bagi memberi kesan yang lebih maksimum anda disarankan mengurangkan diet karbohidrat, berlemak dan menambahkan diet protein. Apabila badan kita kurang sumber2 ini, maka dengan semulajadinya pembakaran lemak yang disimpan dibadan kita akan dibakar oleh metabolisme badan. Kita juga memerlukan protein yang cukup untuk menggantikan sel-sel yang telah mati. SD2 akan bertindak sebagai catalyst atau penggalak pengurangan berat badan secara semulajadi dan ianya terbukti berkesan dan selamat.

Saranan saya disini, produk pelangsingan di pasaran memang terlalu banyak membuatkan kita selalu keliru dan rata-rata ingin kesan yang cepat. Yang penting adalah anda perlu bijak memilih dan pilihan anda haruslah yang selamat dan tidak memberi kesan sampingan. Apa2 pun disiplin diri dan kesetiaan kepada program adalah penting dan kuncinya.

Plan Yang Mudah Diikuti:

Tiada peraturan rumit untuk dituruti dan anda dijamin mencapai keberhasilan yang diidam-idamkan. Ianya hanya semudah SATU, DUA, TIGA..

SATU – Tambahkan 2 sudu penuh SLIM DIET II kedalam 200 – 250 ml air sejuk.

DUA – Kurangkan makanan berLEMAK dan berGULA.

TIGA – Tingkatkan penggunaan makanan segar seperti sayur-sayuran, bijirin asli dan makanan laut. 4 gelas SDII sehari akan membekalkan anda dengan 100% zat pemakanan yang diperlukan oleh tubuh anda untuk TENAGA TINGGI dan tubuh yang RAMPING LAGI SIHAT.

Pengambilan buah-buahan adalah TIDAK DIBENARKAN semasa menjalani program ini kerana kandungan Karbohidrat dalam buah-buahan adalah terlalu tinggi. Dalam program ini, kadar karbohidrat harian yang perlu diambil hanyalah antara 20 – 35 gram

** Rasa Slim Diet 2 ialah Kacang Soya Pekat

Menu untuk SD2

Apa yang anda BOLEH makan

Apa yang anda TIDAK BOLEH makan

Anda masih boleh mengambil makanan-makanan yang dilarang ini secara sederhana sekiranya anda tidak perlu menurunkan berat badan dengan DRASTIK.

WALAU BAGAIMANAPUN

Untuk kesan dan keputusan yang optimum, anda dinasihatkan untuk mengikuti larangan ini dengan disiplin yang tinggi.

Related Posts with Thumbnails
1 Bintang2 Bintang3 Bintang4 Bintang5 Bintang (7 undian, purata: 3.71 daripada 5)
Loading ... Loading ...

15 Comments

  1. mkn SDII ni kn exercise gak ke?

  2. nk tanya…mnum SDII ni mmg kerap buang air kecil ke?

  3. selalunya bertahan SD2 untuk berapa lama untuk 1 tin. kesan sampingan ada tak? camna saya nak dapatkan SD2 di kawasan yan, guar chempedak atau gurun kedah.

  4. Name (required) /

    satu tin culup tuk berapa hari kot.

  5. saye /

    tapi saye nak gemuk, kenape sy makan banyak tapi x gemuk?

  6. to saye,

    sebenarnya konsep nak gemuk dan kurus ni senang jek…faham konsep dulu..cari artikel pasal kalori kat google..diringkaskan setiap orang memerlukan jumlah kalori yg tertentu untuk support tubuh supaya berfungsi..roughly wanita memerlukan kalau x silap dalam 2000-3000 kalori sehari..jadi kalau nak kurus makan kurang dari tu..kalau nak gemuk makan lebih dari tu..ape2 hal kene tau pasal kalori..semoga berjaya

  7. Iza /

    kalau alpha lipid sd 2 pun xblh amik nasi juga ke wp sekali sehari? bila dah turun berat ideal, boleh amik kaborhidrat ke n boleh stop pengambikan alpha lipid sd 2

  8. haddad /

    salam, saya dengar cincau boleh makan sewaktu pengambilan sd2 tp cincau hijau atau yg hitam? buah tak?

  9. haddad /

    sory ter tekan enter,,, buah kabung boleh tak?

  10. MANA2 CINCAU BOLEH.. BUAH TAK BOLEH

  11. sy dh guna byk tin sd11..turun la jgak..tapi sgt lambat jika dibanding dgn tesmoni lain..camna tu ??

  12. SALAM HASMA.. PERKARA PERTAMA PERLU TEST KETOSTIK DULU.. WARNA PINK KE PUTIH???

  13. june jailani /

    sya baru try alpha lipid sd2 selama 5 hari tpi kenapa badan sya rasa sakit2 (lenguh-lenguh) . ya menganggu tugas2 harian sya…..

  14. JUNE.. TAKDE KAITAN TUH MINUM ALSD2 JADI LENGUH2..

  15. masha /

    kalau seafood atau soup yg berminyak boleh tak ?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

:-[ (B) (^) (P) (@) (O) :-S ;-( (C) (&) :-$ (E) (~) (K) (I) (L) (8) :-O (T) (G) (F) :-( (H) :-) (*) :-D (N) (Y) :-P (U) (W) ;-) (D)